11 Nisan 2011 Pazartesi

dr.murad


strawberryden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine dr.muradın 1 ay kullanımlık akne kitlerinden aldım. Arkadaşım oldukça faydasını gördü. daha ucuza bulurum ümidi ile önce türkiyedeki alışveriş sitelerini araştırdım sonra yetmedi almanyadaki yengeme arattırdım maalesef Almanyadakilerin dr.murad dan pek haberi yok. ısrarla ararken birgün ekşisözlük de bu markayı abd ve türkiye haricindekilerin bilmediğini öğrendim(: bu yazıyı okuduktan sonra ben de Almanyada arattırmaktan vazgeçtim ve seve seve strawberryden almak zorunda kaldım. boyutları çok ufak olmakla beraber 1 aydan fazla gideceğini tahmin ediyorum.Tabikide cimri bir şekilde az az kullanmıyorum:))işe yaradığını söyleyebilirim.gerçekten iyi bir ürün.bu arada fiyatı da 60 tl gibi birşeydi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder