21 Haziran 2012 Perşembe

Düğün Giriş Müziği

Günümüz gelinlerinin kafasını bir hayli meşgul eden bir konu olarak "düğün giriş müzikleri".
düğününe az kalmış ve aslında daha bir sürü eksik gediği biri olarak bu konu bile kafamı meşgul ediyor. Her gece youtube sayfalarını,evlilik sitelerini aşındırıyorum. Bir yandan laylaylom hareketli bir parça ve alkışlar eşliğinde çıkalım diyorum bir yandan da kült giriş müziklerinden biriyle görkemli bir çıkış olsun istiyorum. Bir türlü karar veremiyorum:S
Alternatiflerim aşağıdakiler. Eninde sonunda apar topar birine karar vereceğim ve o olacak umarım sonrasından pişmanlık yaşamam. Bu konuda maalesef fikir beyan eden bir sevgiliye sahip değilim, tek başıma seçmek zorundayım.
1) Yeşim-Aşk Alfabesi
Müziğin içerisindeki ıslık alkış sesleri insanı coşturuyor. aslında uzuun zamandır aklımda olan bir şarkıydı  ve hep bu şarkıya alternatifler yaratmaya çalışıyorum. Bir bu olsun diyorum sonra vazgeçiyorum sanırım onanmaya ihtiyacım var:)

2) Erol Evgin-Söyle Canım
Bu şarkıda da hareketli bir giriş var ancak çok çabuk sözlü kısma geçiyor ve şarkının ritmi,coşkusu düşüyor.

3) Melih Kibar-Mesaj
Klasikleşmiş düğün giriş müziklerinden biri. Aslında çok güzel bir müzik ancak müziğin temposuna ayak uydurabilir miyiz yürürken şüphelerim var.

4) Can Atilla-Rumeli Hisarı'nın Yapılışı
Bir diğer klasikleşmiş çıkış müziklerinden biridir.


5)Glykeria-To Tragouidi Mou
Bir evlilik sitesinde denk geldim. Müziği çok hoş,kıpır kıpır. Bazı bloglarda sözlerinin hiç iç açıcı olmadığı söylense de sözleri değil müziği lazım bana sözsüz olarak ama sadece müziğini nasıl bulabilirim bir fikrim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder