1 Haziran 2012 Cuma

Davetiye

Düğün hazırlıkları aşamasında hem çok kafa yorulmaması gereken ama kimlere davetiye verileceği konusunda epey kafa patlatılacak bir konudur “davetiye”. Ne yalan söyliyim şimdiye kadar bize gelen hiçbir davetiyeyi kenara koyup saklamadık (kuzenlerin hariç) o yüzden bizim için önemli ama insanlık için çok büyük olmayan bu olayın çok abartılmaması gerektiğine inanıyorum. Davetiye sitelerini açtığımda karşıma tanesi 12 TL ye davetiye bile çıkıyor. Her bütçeye göre aslında uygun davetiye var. Davetiye üzerine de o kadar çok site var ki bunlardan bir tanesi de www.aysegulevleniyor.com siteyi bir evlilik dergisinde görmüştüm. Dergide yer aldığına göre epey pahalıdır diye düşünmüştüm. Çünkü bu tür butik şeyler piyasanın üzerinde oluyor. Ancak yukarıda da yazdığım üzere bu sitede de her bütçeye ve zevke uygun davetiye bulmak mümkün. Lakin aynı modeli daha uygun yaptırma şansı yine de vardır bence çünkü adamlar reklama para harcıyor... Ben sade ve uygun fiyatlı bir davetiye arıyorum(epey geciktik aslında bu konuda:s) Çünkü bana göre davetiye yırtıp atılan bişey:) Benim beğendiklerimden bir kaçı aşağıdaki gibi..
Eğer paraya kıyabiliyorsanız ve davetiyeniz en azından sene sonuna kadar yırtılıp atılmasın istiyorsanız yine bu sitede takvim şeklindeki davetiyeler de çok şık ve güzel tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder